مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

در راستای خدمات رسانی درمانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرداری تهران طرح پزشک خانواده در حال انجام است.

پزشک خانواده

به گزارش همشهری آنلاین، غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: یکی از دغدغه های همیشگی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری تهران مشکلات درمانی و هزینه های بالای درمان است که با برنامه ریزی های انجام شده در اداره کل امور ایثارگران خدمات ویژه ای در راستای کم کردن مشکلات درمانی این عزیزان ارائه می شود.

کیانی افزود: سه بخش پیشگیری، درمان مستقیم و غیرمستقیم را مهمترین اقدامات حوزه سلامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: بخش پیشگیری در قالب پایش و ارتقای شاخص های سلامت ایثارگران پیگیری می شود. حوزه درمان مستقیم از طریق حضور پزشک در منزل خانواده های معظم شهدا اقدام می شود و یا پیگیری روند درمان از طریق تلفنی و بعضاً ارجاع به مراکز و درمانگاه های شرکت شهر سالم از دیگر اقدامات اداره امور مشاوره و خدمات درمانی این اداره کل می باشد.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران همچنین پایش سلامت والدین شهدا را از دیگر بخش های این طرح ذکر کرد و گفت: بر این اساس، پزشک طرف قرارداد با مراجعه حضوری به منازل والدین شهدا از نزدیک وضعیت جسمانی آنان را بررسی می کند.

به گفته وی، بر اساس آمارهای موجود ۹۰ درصد خانواده های شهدا و جانبازان به ویژه والدین شهدا بالای ۶۵ سال سن دارند که امیدواریم طرح پزشک در منزل بتواند در این زمینه بیشتر در خدمت این خانواده های معظم باشد.

کیانی تأکید کرد: یکی از اهداف ما بهبود کیفیت خدمات درمانی با رویکرد افزایش رضایتمندی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و باید تمام متولیان امر دغدغه خدمت به خانواده شهدا را داشته باشند و این خدمت رسانی باید به شرط حفظ منزلت و احساس عزت خانواده شهدا استمرار داشته باشد.

کد خبر 875138
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha